مصاحبه آرشیو خبر ها
احساس نمی کنم بهترین مدافع جهان هستم

احساس نمی کنم بهترین مدافع جهان هستم

مدافع 35 ساله ی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی که به مناسبت تمدید قراردادش برگزار شد، در پاسخ به اینکه آیا احساس می کند بهترین مدافع جهان است، گفت:

 

خیلی زیباست که اینطور به آدم فکر کنند. اما خودم چنین احساسی ندارم و هرگز هم احساس نکردم بهترین مدافع جهان هستم و این دقیقا همان دلیلی است که سعی کنم بهترین بشوم و به پیشرفت ادامه بدهم. حتی در این سن احساس می کنم جای پیشرفت دارم، بنابراین همیشه تلاش می کنم که در فرم خوبی بمانم تا در سطح بالا باقی بمانم. در ضمن، من از هم تیمی هایم هم یاد می گیرم و همچنین از رقبایم وقتی در تلویزیون بازی شان را می بینم. من از این موضوع لذت می برم و فکر می کنم می توانم در این سن هم به پیشرفت ادامه بدهم و می خواهم در زمین هم این موضوع را اثبات کنم.

 

بارزالی هم چنین از افتخار تمدید قرارداد با یوونتوس صحبت کرد:

 

من واقعا افتخار می کنم و هیجان زده هستم، چرا که چیزی بود که می خواستم. مهم تر از همه، می خواستم برای باشگاه با پرستیژی مثل یوونتوس بازی کنم، بنابراین وقتی پنج و نیم سال پیش به اینجا آمدم با حداکثر تمرکز آمدم، و همچنین حداکثر اعصاب برای کنار آمدن با چنین ورزشگاه بزرگ و هواداران زیادی که دارد. حالا 5 سال گذشته، ما چیزهای زیادی برده ایم و می خواهم به این روند ادامه بدهیم.

 

 

من از این تمدید دو ساله بسیار خوشحالم و نمی توانم برای شروع مجدد در روز یکشنبه صبر کنم، نمی توانم برای فینال کوپا ایتالیا صبر کنم و برای اینکه سال بعد دوباره همه چیز راشروع کنیم هم نمی توانم صبر کنم. بنابراین از پرزیدنت برای حرف های زیبایش در مورد من تشکر می کنم، از باشگاه، مدیران و هر کسی که در باشگاه کار می کند، تشکر می کنم.

 

از بارزالی هم در مورد هسته ی ایتالیایی باشگاه پرسیدند:

 

فکر می کنم باید توجه کنیم که مطمئنا هسته ی قدرتمند ایتالیایی ها وجود دارد، اما بازیکنانی که به ما اضافه شده اند هم مثل ما شروع کردند و این باعث ایجاد تفاوت شده است. ما ایتالیایی ها می فهمیم که پوشیدن این پیراهن به چه معنا ست، اینکه با این پیراهن موفق به پیروزی شویم یعنی چه و اسکوتو چه معنایی دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: